bezVatowa

najlepsza cena dla tych, którzy nie płacą VATu

płacisz VAT? zobacz tutaj

Odpowiedzi na Twoje pytania

Czy muszę dostarczać dokumenty do biura?

Dokumenty dostarczasz nam przez wygodną aplikację. Nie musisz się ruszać z miejsca, byśmy mogli je zaksięgować i podać Ci wynik.

Co się dzieje jak przekroczę liczbę dokumentów?

Co kwartał sprawdzamy jak wyglądały u Ciebie zapisy księgowe. Jeśli w danym kwartale przekroczysz liczbę dokumentów, otrzymasz propozycję nowej wyceny (zgodnie z liczbą dokumentów) na kolejny kwartał. Nie wprowadzamy odpłatności za dokument powyżej limitu.

Jak dostarczam faktury sprzedażowe?

Najwygodniej – wystawiasz je w naszej aplikacji. Twój Opiekun automatycznie dostanie powiadomienie o wystawionej fakturze. Jeśli preferujesz swój system do wystawiania faktur, po prostu załączasz faktury sprzedażowe tak samo jak faktury kosztowe do naszej aplikacji.

Co jeśli szukam jakiejś starej faktury np. w celu reklamacji? Czy muszę przeszukiwać swoje faktury samodzielnie?

Możesz przeszukać archiwum, które tworzy się automatycznie kiedy załączasz nam dokumenty. Albo możesz poprosić Opiekuna, by je przeszukał za Ciebie.

Nie chcę załączać żadnych dokumentów. Wolę przynosić je do Was osobiście.

Możesz zamienić obsługę online na tradycyjną. Dzieje się to w ramach tej samej wyceny. Jeśli jednak chcesz korzystać z systemu mieszanego – trochę przynosić, trochę dosyłać online, wówczas korzystasz z usługi dodatkowej dosyłania dokumentów online dodatkowo płatnej.

Jeśli szukasz jeszcze bardziej wygodnej usługi – wypróbuj kaszmirową.

zamów bezVatową

lub skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz czegoś więcej

30,000+

zmian rocznie - a tu wszystko w pigułce i zrozumiałym językiem